Jak połączyć konferencję z wieczornym eventem – doradza Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza

Organizacja konferencji połączonej z wieczornym eventem oznacza czasami konieczność przygotowania dwóch spotkań, które odbędą się jedno po drugim.

Realizacja takiego przedsięwzięcia nie tylko wydłuża czas potrzebny  na przygotowania, ale także często wiąże się ze skomplikowaną logistyką. Dodatkową trudność może sprawić fakt, że zarówno konferencja jak i następujący po niej event mają skrajnie odmienny charakter. Jak je połączyć, aby goście czuli się komfortowo? Co zrobić, by oba spotkania były udane i postrzegane przez uczestników jako wyjątkowe?

Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza usytuowanego w centrum biznesowym na warszawskim Mokotowie, radzi jak połączyć konferencję z wieczornym eventem, aby oba te spotkania zakończyły się sukcesem i zostały dobrze zapamiętane przez uczestników.

Ciąg dalszy artykułu pod tym linkiem

Najciekawsze informacje wiadomości z branży eventowej turystyki biznesowej  na stronachportal konferencyjny

Skomentuj

Protected by WP Anti Spam