Napisany przez imprezy dnia 28 stycznia 2010 w Gadżety na imprezy, Wyposażenie imprez | 0 Komentarzy
Stanowi lekką powierzchnię reklamową. Najczęściej taką ekspozycję spotkać można na różnorodnych sportowych wydarzeniach, jednak z powodzeniem da się ją wykorzystać na innych masowych imprezach. Dzięki aluminiowej konstrukcji polegającej na suwliwym łączeniu rur, można bez problemu dostosować jej wielkość do miejsca.
Napisany przez imprezy dnia 28 stycznia 2010 w Gadżety na imprezy, Wyposażenie imprez | 0 Komentarzy
To nowość na rynku produktów eventowych, który doskonale sprawdzi się nie tylko w branży zajmującej się żeglarstwem, ale na każdej imprezie plenerowej. Ze względu na ogromną powierzchnię żagla, można na nim zamieścić obrazy i logo dużych rozmiarów. Dzięki zainwestowaniu w maszt-żagiel, który kosztuje ok. 3000zł/netto, można mieć pewność, że reklama na nim umieszczona zostanie zauważona […]
Napisany przez imprezy dnia 20 stycznia 2010 w Organizacja imprez - poradnik, Scenariusze programy imprez | 0 Komentarzy
Jednym z ważniejszych trendów obok wprowadzania nowości technologicznych jest zorganizowanie takiego eventu, który będzie szedł w zgodzie z duchem i odpowiedzialnością biznesu. Istotne jest, by mieć na uwadze zarówno koszta, jak i dbałość o środowisko, społeczeństwo oraz porównać korzyści tak, by móc podjąć właściwą decyzję.
Napisany przez imprezy dnia 29 października 2009 w Bez kategorii | Możliwość komentowania Co to jest kultura picia? została wyłączona
Zastanawiasz się nad tym, co oznacza zwrot „kultura picia”? Kiedy obowiązuje tak zwane picie z kulturą? Oraz czy chodzi wyłącznie o to, aby nie upić się do upadłego na imprezie firmowej, czy podczas spotkania rodzinnego? Na te pytania odpowiedź znajdziesz w artykule „kultura picia„. Zaskocz siebie i innych, przygotuj wspaniałe drinki, przygotuj odpowiednie szkło… Czas imprez […]