Event mix »

To stosunkowo młody trend w branży eventowej, który polega na umiejętnym połączeniu eventu rzeczywistego z eventem w sieci (e-mail event). Koncepcja wydaje się być prawidłowa, jeśli organizatorom i firmie zależy na uzyskaniu dużego rozgłosu dla planowanej imprezy. Event mix polega na umieszczaniu w Internecie informacji dotyczących planowanego wydarzenia oraz – po zakończeniu – jego przebiegu.

Event telewizyjny »

Biorąc pod uwagę koszty, jakie związane są z organizacją eventu, ta forma wydaje się być jedną z mniej kosztownych, a dociera do szerokiego grona odbiorców.

konferencja „Eco innowacje w budownictwie i zarządzaniu obiektami turystycznymi i konferencyjnymi” »

Firma Primavera PR&Events, specjalizująca się w organizacji ekologicznych eventów i tworzeniu „zielonego PR-u”, to właśnie ta firma objaśni  jak zbudować ekologiczny obiekt, jak nim zarządzać i go promować, jakie atrakcje proponować, aby hotel był atrakcyjny dla gości świadomych ekologicznie oraz jak zdobyć certyfikat ekologicznego budynku i fundusze unijne na budowę lub modernizację obiektu. szczegóły o konferencji […]

Zielony odcień eventów »

Podczas targów TT Warsaw 2009 – Monika Krusiewicz – prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej poprowadziła wykład pt.: Zielony odcień eventów czyli jak organizować ekologiczne eventy? więcej http://www.organizatorzyimprez.pl/artykul,155,zielony-odcien-eventow.html