Organizacja imprez - poradnikOrganizatorzy imprezScenariusze, programy imprez

Rodzaje imprez firmowych

O niektórych rodzajach eventów, rodzaje formy imprez firmowych

  1. Drzwi otwarte. Celem tego typu imprez jest pokazanie firmy „od wewnątrz” i zainteresowanie gości z jej działalnością. Dla uatrakcyjnienie można łączyć takie spotkania np. z wystawami, poczęstunkiem, konkursami itp. Zaproszenia dla dziennikarzy oraz wycieczek po firmie, daje możliwość zapoznania z życiem firmy.

  2. Imprezy plenerowe. Są to eventy organizowane głównie dla mieszkańców miasta, powiatu etc. Tego typu imprezy przyjmują często formę koncertu, pikniku łączą się często z loteriami, konkursami na świeżym powietrzy. Atrakcją imprezy może być osoba prowadząca, albo też znany zespół.

  3. Imprezy pracownicze Głównym celem organizacji imprez pracowniczych jest usprawnienie komunikacji wewnętrznej. Pełnią one funkcje integracyjną oraz motywacyjną. Organizowane są zazwyczaj z okazji jubileuszu firmy, świąt bądź innego ważnego wydarzenia firmowego. Charakter imprezy musi współgrać z kultura organizacyjna firmy. Również lokal, miejsce imprezy w którym ma się odbyć spotkanie powinien odpowiadać wizerunkowi firmy.Często imprezy takie składają się z części szkoleniowej i rozrywkowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *